5.0
gebaseerd op 344 reviews
Dina - ongeveer een jaar geleden

Geweldig! Heb nu prachtige natuurlijke lange wimpers. Geen mascara meer nodig. Scheelt weer tijd in de ochtend en gezonder voor mijn wimpers. Ik werd professioneel geholpen door Rosita. Ze werkt snel en efficiënt. I love it!

Sharita - ongeveer een jaar geleden
Roosje - ongeveer een jaar geleden

Hele aardige dame, doet haar werk goed na een paar dagen zitten de browlamination en lashlift nog echt goed

Rüveyda - ongeveer een jaar geleden

Super fijne behandeling gehad en een top top resultaat! Ik voelde me meteen thuis toen ik binnen kwam, leuke en interessante gesprekken gehad! Zeker mijn vaste plek vanaf nu❤️

Zakia - ongeveer een jaar geleden
Hanna - ongeveer een jaar geleden

Super tevreden klantje😊

Samira - ongeveer een jaar geleden

Zeer tevreden, mijn wenkbrauw hebben er nog nooit zo goed uitgezien. En de sfeer was ook top.❤️

Razija - ongeveer een jaar geleden

Beste wenkbrauw stylist ooit

Dina - ongeveer een jaar geleden

heel fijn geholpen ❤️

Šejla - ongeveer een jaar geleden