5.0
gebaseerd op 344 reviews

Ze is altijd super lief en ben altijd blij met het eindresultaat!

Yasmin - 11 maanden geleden
Soraya - 11 maanden geleden

Zoals altijd PERFECTO

Yesim - 11 maanden geleden
Lamyae - 11 maanden geleden
June - 12 maanden geleden

Super mooie lashlift en wenkbrauwlamination gehad . Fijne behandeling , gezellige salon ! Het was mijn eerste keer , maar hier kom ik zeker nog heel vaak terug !

Chafiya - 12 maanden geleden
Romaisae - 12 maanden geleden

Heel fijn geholpen, ze werken heel precies!

Tessa - 12 maanden geleden

Heel mooi gedaan!

Dané - ongeveer een jaar geleden

My brows have never looked better, perfectly shaped and super clean. The technician was gentle and professional. Highly recommend!

Maria - ongeveer een jaar geleden