heel vriendelijk doet haar werk goed en doet echt wat jij wilt
Super vriendelijke dame en oog voor kwaliteit!
Perfect
Echt super blij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn heel mooi en precies hoe ik het wilde geëpileerd en precies in de juiste vorm gebracht. Er werd heel netjes gewerkt en er werd goed gekeken naar wat ik precies wou. Daarnaast was de service ook heel vriendelijk en voelde ik me erg op mijn gemak. Zeker een aanrader, ik kom hier absoluut terug!
Super blij met mijn nagels, hele fijne salon
Fijne behandeling in de salon gehad. Super bedankt!
Super goeie service, vriendelijke medewerkers!
En zeer tevreden met het resultaat.
Geweldig, heel goed gedaan! Ze weet precies wat ze doet. Dit is de tweede keer dat ik kom en voor de tweede keer ben ik ontzettend tevreden. Zeker een aanrader!