Ga altijd tevreden weg uit de salon
Santoecha
-
2 maanden geleden
Yasmina
-
3 maanden geleden
Ruby
-
3 maanden geleden
Yasmina
-
3 maanden geleden
Top service en heel mooi resultaat! Ik kwam binnen en werd goed ontvangen door Rosita en Deborah. Gezellig kletsen en leuke verhalen.
Yasmina
-
3 maanden geleden
Mariam
-
3 maanden geleden
Super blij met het resultaat en leuke muziek in de salon
Yasmina
-
3 maanden geleden
Echt top !
madelief
-
3 maanden geleden
Vandaag geweest en echt top geholpen. Ben gegaan voor Browlamination incl. shapen epileren & hybrid verven . En echt resultaat is abnormaal mooi ben er heel blij mee
Hanane
-
3 maanden geleden
Luma
-
3 maanden geleden