5.0
gebaseerd op 344 reviews

Ga altijd tevreden weg uit de salon

Santoecha - 2 maanden geleden
Yasmina - 3 maanden geleden
Ruby - 3 maanden geleden
Yasmina - 3 maanden geleden

Top service en heel mooi resultaat! Ik kwam binnen en werd goed ontvangen door Rosita en Deborah. Gezellig kletsen en leuke verhalen.

Yasmina - 3 maanden geleden
Mariam - 3 maanden geleden

Super blij met het resultaat en leuke muziek in de salon

Yasmina - 3 maanden geleden

Echt top !

madelief - 3 maanden geleden

Vandaag geweest en echt top geholpen. Ben gegaan voor Browlamination incl. shapen epileren & hybrid verven . En echt resultaat is abnormaal mooi ben er heel blij mee

Hanane - 3 maanden geleden
Luma - 3 maanden geleden