Jeanet
-
3 maanden geleden
Nergens zo’n goede lashlift als hier, daarom blijf ik terugkomen.
Martine
-
3 maanden geleden
Great as always, super professional quick and amazing results!!
Agathe
-
3 maanden geleden
Soraya
-
3 maanden geleden
Altijd tevreden met mijn wenkbrauwen!
Awicha
-
3 maanden geleden
Was een goede behandeling.
Houda
-
3 maanden geleden
Amal
-
3 maanden geleden
Tevreden super blij mee Rosita is erg vriendelijk en heeft ontzettend veel verstand en is goed in dat gene wat zij doet kort om een dikke tien! Hier kom ik zeker terug dankjewel ❤️
Maya
-
3 maanden geleden
Romaissa
-
3 maanden geleden
Rosita weet precies wat ze moet doen met je wenkbrauwen en wimpers, ik loop iedere keer weer tevreden de salon uit. Perfectie in haar werk!
Ilham
-
3 maanden geleden