5.0
gebaseerd op 344 reviews
Jeanet - 3 maanden geleden

Nergens zo’n goede lashlift als hier, daarom blijf ik terugkomen.

Martine - 3 maanden geleden

Great as always, super professional quick and amazing results!!

Agathe - 3 maanden geleden
Soraya - 3 maanden geleden

Altijd tevreden met mijn wenkbrauwen!

Awicha - 3 maanden geleden

Was een goede behandeling.

Houda - 3 maanden geleden
Amal - 3 maanden geleden

Tevreden super blij mee Rosita is erg vriendelijk en heeft ontzettend veel verstand en is goed in dat gene wat zij doet kort om een dikke tien! Hier kom ik zeker terug dankjewel ❤️

Maya - 3 maanden geleden
Romaissa - 3 maanden geleden

Rosita weet precies wat ze moet doen met je wenkbrauwen en wimpers, ik loop iedere keer weer tevreden de salon uit. Perfectie in haar werk!

Ilham - 3 maanden geleden