Perfectie
Fijne sfeer en het word goed gedaan. Ben super tevreden dank jawel!
Ben super tevreden over het resultaat van mijn browlamination, ik heb namelijk niet zoveel haartjes op mijn wenkbrauwen, maar Rosita heeft er echt voor gezorgd dat ik nu mooie en volle wenkbrauwen heb die ook nog eens in een mooie vorm staan!
She is the best of the besttt🥰
Ik heb voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ze kwamer er echt prachtig uit! Ben er super blij mee, ook hele lieven dames!
Ik ben onwijs goed geholpen! Er is vooraf gevraagd naar mijn wensen en tussendoor ook goed gecommuniceerd voordat iets werd gedaan zodat het aangepast kon worden. Maar ik was enorm tevreden en kom zeker vaker terug!
Snel klaar en er werd goed uitgelegd wat er allemaal zou gebeuren