5.0
gebaseerd op 344 reviews
Silvia - ongeveer een maand geleden
Nohayla - ongeveer 2 maanden geleden

Perfectie

Yaprak - ongeveer 2 maanden geleden

Fijne sfeer en het word goed gedaan. Ben super tevreden dank jawel!

Amal - ongeveer 2 maanden geleden

Ben super tevreden over het resultaat van mijn browlamination, ik heb namelijk niet zoveel haartjes op mijn wenkbrauwen, maar Rosita heeft er echt voor gezorgd dat ik nu mooie en volle wenkbrauwen heb die ook nog eens in een mooie vorm staan!

Kaylee - ongeveer 2 maanden geleden
Amal - ongeveer 2 maanden geleden

She is the best of the besttt🥰

Lexi - 2 maanden geleden

Ik heb voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ze kwamer er echt prachtig uit! Ben er super blij mee, ook hele lieven dames!

Romaissa - 2 maanden geleden

Ik ben onwijs goed geholpen! Er is vooraf gevraagd naar mijn wensen en tussendoor ook goed gecommuniceerd voordat iets werd gedaan zodat het aangepast kon worden. Maar ik was enorm tevreden en kom zeker vaker terug!

Firdaouss - 2 maanden geleden

Snel klaar en er werd goed uitgelegd wat er allemaal zou gebeuren

Atalina - 2 maanden geleden