5.0
gebaseerd op 344 reviews
Nina - ongeveer een jaar geleden

Ik heb hier voor het eerst lashlifting laten doen en me wenkbrauwen. Ten eerste ze is superaardig en doet haar werk heel netjes. Ik ben zo blij met mijn wimpers en wenkbrauwen. Bedankt nogmaals ik kom zeker terug.

Esra - ongeveer een jaar geleden
Feyza - ongeveer een jaar geleden
Chaima - ongeveer een jaar geleden
Kaoutar - ongeveer een jaar geleden
Aya - ongeveer een jaar geleden
Dina - ongeveer een jaar geleden
Aya - ongeveer een jaar geleden
Fadwa - ongeveer een jaar geleden
Laura - ongeveer een jaar geleden