5.0
gebaseerd op 344 reviews
Sennah - meer dan een jaar geleden

Super gezellige meid en ontzettend blij met het resultaat ❤️

Siham - meer dan een jaar geleden

Ze neemt altijd de tijd voor je en dat merk je aan het resultaat. Mijn wenkbrauwen zijn altijd perfect!

Aya - meer dan een jaar geleden

Top service, ze bespreekt alles alvorens ze begint en is super lief en meedenkend. Haar eerlijke mening zorgt ervoor dat er vertrouwen ontstaat.
Me wenkbrauwen zagen er top uit!

Ikram - meer dan een jaar geleden

Mijn wimpers zien er zoals altijd super mooi uit ❤️❤️

Novin - meer dan een jaar geleden

For the first brow lamination, I liked the technician and the work :)

Andrea - meer dan een jaar geleden

THE BEST IN TOWN!!!

Haznya - meer dan een jaar geleden

Lieve dame zeer tevreden!

Amina - meer dan een jaar geleden

Heel eerlijk advies over mijn wenkbrauwen. Rosita denk mee en is heel vakkundig. Mijn vaste wenkbrauwen plek!

Rania - meer dan een jaar geleden
Miryam - meer dan een jaar geleden