5.0
gebaseerd op 344 reviews

Super blij met het resultaat! Ben drie weken geleden geweest voor een lashlift en ben er nog elke dag blij mee! Heerlijk dat ik geen mascara meer op hoef en toch een mooie open blik heb! Ik kom zeker terug!

Irene - bijna 2 jaar geleden

She is THE BEST!!! Voor de 1e keer 2 behandelingen bij haar geboekt en ben meteen verliefd geworden op haar werk! Je hebt een vaste klant erbij x♥️💕😘

Amal - bijna 2 jaar geleden

Roos is iemand die weet wat ze doet een echte kenner in der vak. Super goed bevallen kom zeker terug!

Callyon - bijna 2 jaar geleden

I love ❤️

Mika - bijna 2 jaar geleden

super leuke meid en goede service en advies! 💕 echt een aanrader 😊

Šejla - bijna 2 jaar geleden

Wimpers zijn serieus nog nooit zo lang geweest

Lola - bijna 2 jaar geleden

Perfect!

Beyzanur - bijna 2 jaar geleden
Ania - bijna 2 jaar geleden

Erg tevreden!!

Sinem - bijna 2 jaar geleden
Dikra - bijna 2 jaar geleden